برگزاری جشنواره رسانه ای «ابوذر» در گیلان
کد خبر: 3930850
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

برگزاری جشنواره رسانه ای «ابوذر» در گیلان

رئیس بسیج رسانه گیلان از برگزاری ششمین دوره جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در استان خبر داد و گفت: این جشنواره در ۱۱ محور برگزار می‌شود.

مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری جشنواره رسانه ای «ابوذر» در استان خبر داد و اظهار کرد: امسال ششمسن دوره جشنواره «ابوذر» در دی ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره «ابوذر» در 11 محور برگزار می شود، تصریح کرد: 10 محور در بخش روز و یک محور در بخش بومی است.

رئیس بسیج رسانه گیلان، محور بومی این جشنواره را «فرصت ها و معضلات صنعت برنج و چای» دانست و عنوان کرد: «جهش تولید و اقتصاد مقاومتی»، «بصیرت و دشمن شناسی»، «مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه»، «مبارزه با آسیب های اجتماعی»، «مسایل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه»، «کرونا و کمک مومنانه»، «چهل سالگی دفاع مقدس»، «دستاوردهای انقلاب» و «بسیج و حوزه های اقدام و امید آفرینی» از محورهای روز است.

پارسا، «خبر»، «تیتر»، «گزارش»، «مصاحبه»، «مقاله»، «یادداشت»، «عکس»، «کاریکارتور»، «اینفوگرافی»، «موشن گرافی» و «فیلم کوتاه» را از جمله بخش های جشنواره مذکور دانست.

وی 30 آذرماه 99 را آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «ابوذر» دانست و گفت: خبرنگاران علاقمند به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در سایت «www.aboozarha.com» بارگذاری کنند.

انتهای پیام
captcha